sobota, 25 października 2014

Czy chcesz coś zrobić dla siebie?

Czy można podzielić się pieniędzmi z kimkolwiek, z dziećmi, żoną przyjaciółmi, znajomymi, potrzebującymi, jeżeli się ich nie posiada? Czy można dzielić czas z ukochanymi osobami, z przyjaciółmi, rodziną, jeżeli się go nie ma? Czy można służyć innym przykładem godnym naśladowania, jeżeli się nie jest wartościową osobą? Jeżeli czegoś nie masz, to nie możesz tego ofiarować. Ze mną było podobnie. Jak w tej piosence "Perfektu" - "Nie mogę Ci wiele dać bo sam nie wiele mam". Nastawiony na niechcianą część życia otrzymywałem coraz więcej razów. Wreszcie osiągnąłem kres wytrzymałości. Chcąc wyjść z dna , w którym się znalazłem musiałem najpierw coś zrobić dla siebie. Zacząłem się rozglądać za zmianą. Pierwszy etap to czytanie. Czytałem książki wszędzie gdzie tylko się dało. Po prostu je pochłaniałem. Później zacząłem szukać potwierdzenia teorii w życiu. Szukałem w pracy najemnej. Nie znalazłem. Szukałem w polityce. Nie znalazłem. Dopiero po kilku latach poszukiwań znalazłem potwierdzenie teorii w biznesie MLM. Różnie się mówi o biznesie MLM. To, że łatwo i szybko się można dorobić. Nawet w ciągu trzech lat można mieć fortunę. To, że ma się dużo czasu wolnego. To, że nawet jak nic nie robisz to kasa i tak do ciebie płynie. To, że trzeba ciężko pracować, aby osiągnąć sukces. To, że trzeba się całkowicie zaangażować w przedsięwzięcie, chcąc osiągnąć sukces. To, że nie ma na nic innego czasu. To, że nie da się tu zarobić. To, że tylko jednostki na samej górze struktury osiągają sukces. To, że to sekta. To, że ..... Ja wiem jedno biznes MLM to styl życia. Niezależnego życia. Życia zależnego tylko od siebie. Trudny biznes, ale wspaniałe jest zarządzanie nim dzięki osobowości. Sukces, który osiąga się nie niszcząc po drodze innych, cudownie smakuje. Jeśli masz marzenia i one z jakichś tam powodów nie staja się realne, nie niszcz życia płakaniem nad nimi. Zbuduj nowe i szukaj w sobie siły nieocierania się o przekonania fatalizmu. Bardzo pięknie jest żyć, być razem, trzymając się za rękę kroczyć przez życie. Wspaniale jest patrzeć sobie w oczy i dostrzegać w nich akceptację. Satysfakcja z życia to posiadanie większej ilości dni dobrych niż niechcianych przez Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz